Sähköposti: asiakaspalvelu@kicker.fi


Helpoiten otat meihin yhteyttä tästä: Ota yhteyttä 



Toimitus

Toimitusaika
Toimitusaika toimitustavasta riippuen on 2-5 arkipäivää, SXT-tuotteet 4 - 7 päivää.
Pyrimme lähettämään kaikki ennen klo 14:00 tehdyt tilaukset saman päivänä.
Yli 100 euron tilaukset toimitamme veloituksetta.

Seuraa lähetystäsi
Tilauksen vahvistumisen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Kun tilaus on lähetetty, saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata tilausta kuljetusliikkeen sivuilta.

Seuraa tilauksesi toimitusta seurantakoodilla:
Postin sivuilla. Siirry Postin sivuille.
DHL sivuilla. Siirry DHL sivuille.
UPS sivuilla. Siirry UPS sivuille.
ÄRRÄ-EXPRESS, noutopaketti R-kioskille. Siirry Schenkerin sivuille.

Maksaminen KlarnaSimplifyingBuying.PNG
Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta.

Asiakkaan syötettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista.

Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alun perin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Klarna laskun ehdot

klarna-lasku.png

Osta nyt, maksa jälkikäteen!
Klarna laskulla ("Lasku") maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi ja saat aina tilaamasi tuotteet, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niistä.

  • Saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat 
  • Maksuaika on aina vähintään 14 vuorokautta
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
  • Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus
  • Voit tarkastella laskujasi osoitteessa klarna.fi
  • Voit hakea oikeutta maksaa lasku erissä

Maksuehdot
Klarna myöntää sinulle 14 päivän maksunlykkäyksen päivästä, jolloin ostamasi tuotteet lähetetään sinulle. Kaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Laskun eräpäivä ilmenee laskusta.  Kun tilauksesi lähetetään, lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Maksun myöhästyessä Klarna perii muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos erääntynyttä laskua ei maksumuistutuksesta huolimatta makseta, saatava voidaan siirtää perintätoimistolle perittäväksi, jolloin perintäkuluja voi syntyä.

Luottokelpoisuuden tarkistaminen
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista.

Joustava erämaksu
Valitse Klarna Joustava erämaksu, jolloin saat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Kaikki ostoksesi voidaan yhdistää samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle. Tämä tarkoittaa että osamaksun yhteydessä avaat tilin yhteistyökumppanillamme Klarnalla. Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla.

Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaisen luoton lainakorko on 19.90 %. Todellinen vuosikorko riippuu luoton määrästä ja ilmenee laskusta.Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta täällä.

Seuraamalla linkkiä löydät vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot Klarnan myöntämistä luotoista.

Henkilötietojen käsittely
Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lain mukaisesti pääasiassa henkilön tunnistamiseen, asiakasanalyyseihin ja luottokelpoisuusarviointeihin, markkinointitarkoituksiin sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Henkilötunnustasi käytetään asiakasnumerona Klarnan asiakastietojärjestelmässä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

Tuki ja huolto
4590.png

Takuu
Kaikilla Kicker.fi:n myymillä tuotteilla on 12 kuukauden laitetakuu, joka koskee laitteen mahdollisia valmistusvirheitä. Kulkuneuvojen akkujen takuu on 6 kuukautta. Takuu ei kata normaalia kulumista esim. pintamateriaalissa tai renkaissa. Takuu ei myöskään kata virheellisen tai varomattoman käytön aiheuttamia vikoja tai vaurioita.

Tuotteen lähettäminen huoltoon
Kun toimitat laitteen meille takuuhuoltoon, muista aina liittää mukaan vikaselostus ja kopio
tilausvahvistuksesta, josta ilmenee laitteen ostopäivä. Kaikista takuuhuolloista on sovittava aina etukäteen asiakaspalvelumme kanssa asiakaspalvelu@kicker.fi

Palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota aina yhteyttä asiakaspalvelu@kicker.fi sähköpostitse tai puhelimitse. 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, Klarna palauttaa rahat sinulle noin kahden viikon kuluessa.

Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Huomioi, ettet saa teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Kicker.fi tilausnumero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Palautusosoite:
Kicker.fi
Asiakaspalautus
PL 125
00181 HELSINKI

Paketin noutamatta jättäminen ei tarkoita palauttamista
Huomioi, että paketin noutamatta jättäminen Postista ei ole asiakaspalautus. Veloitamme 15,00 euron arvosta käsittelykuluja + palautuskustannukset tilauksista, joita ei ole noudettu Postista Postin antaman säilytysajan puitteissa. Voit myös ilmoittaa Kicker.fi asiakaspalveluun sähköpostitse, että aiot jättää paketin noutamatta. Ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme, otsikoihan viestisi seuraavalla tavalla: "Noutamaton paketti + tilausnumero". Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen, kuin paketti lähtee palautumaan Kicker.fi:lle.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@kicker.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa (kuljetusvaurio), on tästä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeen edustajalle. Ilmoita kuljetusvauriosta myös meille ja lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista Kicker.fi asiakaspalveluun: asiaksapalvelu@kicker.fi Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

Kuluttajan on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation täällä: www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/

Back to Top

Suosituimmat haut

sähköpotkulautasähköskootterisxt6.5tasapainoskootteriakkumoottoriakku sxtkix k4sähköpotku