Ilmainen toimitus yli 100€:n tilauksiin!

Asiakaspalvelu


Asiakaspalvelu


Tavoitteenamme on tarjota sinulle ensiluokkaista palvelua –  joustavasti ja huolella.

Emme tällä hetkellä pysty valitettavasti tarjoamaan puhelinpalvelua, mutta palvelemme sinua nopeasti ja asiantuntevasti seuraavien kanavien kautta:

  • Sähköposti: asiakaspalvelu@kicker.fi
  • Ota yhteyttä -lomake: Klikkaa tästä
  • WhatsApp: +358 4578345543 (vain viestit)
  • Chatin kautta

Vastaamme yhteydenottoihin arkipäivisin, yleensä viimeistään 24 tunnin sisällä. Pääsääntöisesti vastaamme huomattavasti nopeammin!

Kiitos, että asioit kanssamme – olemme täällä sinua varten.

Sähköposti: asiakaspalvelu[at]kicker.fi

Helpoiten otat meihin yhteyttä chatin kautta tai tästä: Ota yhteyttä 


Kicker.fi on Suomalainen verkkokauppa, jonka takana on nuori yrittäjä, jolla on intohimo sähköisiä kulkuneuvoja kohtaan. 

Meillä ei ole varsinaista toimipistettä. Verkkokauppa avoinna 24/7


Toimitus

Toimitusaika
Toimitusaika toimitustavasta riippuen on 2 - 5 arkipäivää, sähköpotkulaudat ja skootterit, sekä sähköpyörät on 4 - 8 arkipäivää.
Pyrimme lähettämään kaikki ennen klo 14:00 tehdyt tilaukset saman päivänä.
Yli 100 euron tilaukset toimitamme veloituksetta.

Seuraa lähetystäsi
Tilauksen vahvistumisen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Kun tilaus on lähetetty, saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata tilausta kuljetusliikkeen sivuilta.

Seuraa tilauksesi toimitusta seurantakoodilla:
Posti: Siirry Postin sivustolle.
Matkahuolto: Siirry MH sivustolle.
DHL: Siirry DHL sivustolle.
UPS: Siirry UPS sivustolle.
Postnord: Siirry Postnord sivustolle.
IDS: Siirry IDS sivustolle.
DPD: Siirry DPD sivustolle.
Schenker: Siirry Schenkerin sivustolle.
ÄRRÄ-EXPRESS, noutopaketti R-kioskille. Siirry pakettiseurantaan.

IDS seurannan ohje: IDS seurantasivuilla syötä seurantanumero ensinmäiseen hakukenttään ja postinumero seuraavaan hakukenttään ja klikkaa ”Suchen” painiketta. Huomioi, myös että IDS pakettitoimitus tuodaan asiakkaan osoitteeseen kadunvarsitoimituksena.

DB Schenkerin rahdin seurannan ohje: Valitkaa Schenkerin seurantasivun vaihtoehdoista: Consignment No./Waybill No. vaihtoehto ja syötä seurantanumero.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksupalveluna toimii lisäksi Klarna Payments, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Klarna Laskusta ja Tililuotosta alla olevista linkeistä:
Klarnan shoppailupalvelun käyttöehdot
Maksa myöhemmin
Klarnan yleiset luottosopimusehdot

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna ab:n (klarna ab, sveavägen 46, 111 34 stockholm) ehdot. Painamalla ”osta” painiketta hyväksyt Kicker.fi yleiset ehdot.

Walley Checkout
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai tililuotolla yhteistyössä Walley:n (Collector Bank AB) kanssa. Laskun saadessasi voit maksaa koko summan kerralla taikka jakaa maksun pienempiin osiin enintään 36 kuukauden ajalle solmimalla tililuottosopimuksen. Laskulla on 30 päivää maksuaikaa. Laskusta peritään laskutusmaksu 3,95 euroa. Laskun maksimisumma on 5.000 €.
Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Walley:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Walley tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Ensimmäinen lasku on kuluton. Osamaksun korko on 1,66 % kuukaudessa (vuoksikorko 19,9%). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta. Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä: Ehdot ja SECCI.

Tuki ja huolto
4590.png

Takuu
Kaikilla Kicker.fi:n myymillä tuotteilla on 12 kuukauden laitetakuu, joka koskee laitteen mahdollisia valmistusvirheitä. Kulkuneuvojen akkujen takuu on 6 kuukautta. Takuu ei kata normaalia kulumista esim. pintamateriaalissa tai renkaissa. Takuu ei myöskään kata virheellisen tai varomattoman käytön aiheuttamia vikoja tai vaurioita. Takuuhuollot suoritamme takuuhuoltokumppaneidemme avulla pääasiassa Suomessa. Sähköpotkulaudoille - Espoo ja Kuopio, Sähköpyörät - Joensuu, Kontio Motorsilla oma lähes koko Suomen laajuinen takuuhuoltoverkosto, jonka kautta takuuhuollot ja reklamaatiot hoituvat

Tuotteen lähettäminen huoltoon
Kun toimitat laitteen takuuhuoltoon, muista aina liittää mukaan vikaselostus ja kopio
tilausvahvistuksesta, josta ilmenee laitteen ostopäivä. Kaikista takuuhuolloista on sovittava aina etukäteen asiakaspalvelumme kanssa asiakaspalvelu@kicker.fi

Peruuttamisoikeus
Teillä on oikeus peruuttaa tilaussopimus ja palauttaa tuote 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ennen tuotteen palauttamista ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa tilaussopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla asiakaspalvelu@kicker.fi). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tilauksenne, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua palautetun tuotteen vastaanotosta. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista, sekä että tuote on hyvin pakattu takasinlähetystä varten. Suurikokoisille ja yli 35 kg painaville tuotteille palautuksen hinta vaihtelee riippuen tavaran koosta. Esimerkiksi 48 kg painavalle 120 x 40 x 60 cm pakkauksessa olevan tuotteen, palautuskustannus on noin 55.00 €. Palautusoikeus koskee vain yksityisasiakkaita ja alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita.

Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, palautusta ei hyväksytä, tai palautetulle tavaralle määritellään arvonalennus, joka huomioidaan takaisinmaksussa. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Huomioi, ethän teipata, kirjoittaa tai liimata mitään ylimääräistä alkuperäispakkaukseen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: Kicker.fi tilausnumero, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.

Palautusosoite:
Nospe Oy/Kicker.fi
Asiakaspalautus
Talontie 6
81220 Kontiolahti

Paketin noutamatta/vastaanottamatta jättäminen ei ole hyväksytty tapa palauttaa tuote
Huomioihan, että paketin noutamatta jättäminen Posti toimipisteestä ja pakettiautomaatista tai kotikuljetuksen vastaanottamatta jättäminen ei ole asiakaspalautus. Veloitamme 18,00 euron arvosta käsittelykuluja + palautuskustannukset tilauksista, joita ei ole noudettu Postista Postin antaman säilytysajan puitteissa tai kotiinkuljetuksista jotka eivät ole vastaanotettu ennen kuljetusyhtiön säilytysajan päättymistä. Ilmoita aina Kicker.fi asiakaspalveluun sähköpostitse, mikäli aiot jättää paketin noutamatta tai vastaanottamatta. Ollessasi yhteydessä asiakaspalveluumme, otsikoihan viestisi seuraavalla tavalla: "Noutamaton paketti + tilausnumero". Huomioithan, että sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun ennen, kuin paketti lähtee palautumaan Kicker.fi:lle.

Vastuunrajoitus
Nospe Oy/Kicker.fi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@kicker.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa (kuljetusvaurio), on tästä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeen edustajalle. Ilmoita kuljetusvauriosta myös meille ja lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista Kicker.fi asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@kicker.fi Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.

Kuluttajan on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation täällä: www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/

Lahjakortti