Palkki-harmaa.png

TAKUU JA HUOLTO

Onko tuotteellani takuu?
Kicker.fi:n myymillä uusilla tuotteilla on 12 kuukauden laitetakuu, joka koskee laitteen mahdollisia valmistusvirheitä. Kulkuneuvojen akkujen takuu on 6 kuukautta. Takuu ei kata normaalia kulumista esim. pintamateriaalissa tai renkaissa. Takuu ei myöskään kata virheellisen tai varomattoman käytön aiheuttamia vikoja tai vaurioita.


Kun toimitat laitteen meille takuuhuoltoon, muista aina liittää mukaan vikaselostus ja kopio tilausvahvistuksesta, josta ilmenee laitteen ostopäivä. Kaikista takuuhuolloista on sovittava aina etukäteen asiakaspalvelumme kanssa sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@kicker.fi


TILAUS JA TOIMITUS

Kuinka maksan tilaukseni?
Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta.

Asiakkaan syötettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista.

Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi "OSTA"-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alun perin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Klarna laskun ehdot

klarna-lasku.png



Osta nyt, maksa jälkikäteen!
Klarna laskulla ("Lasku") maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi ja saat aina tilaamasi tuotteet, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niistä.

  • Saat tilaamasi tuotteet, ennen kuin maksat 
  • Maksuaika on aina vähintään 14 vuorokautta
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa maksukorttitietojasi
  • Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus
  • Voit tarkastella laskujasi osoitteessa klarna.fi
  • Voit hakea oikeutta maksaa lasku erissä

Maksuehdot
Klarna myöntää sinulle 14 päivän maksunlykkäyksen päivästä, jolloin ostamasi tuotteet lähetetään sinulle. Kaupan veloittama laskutusmaksu on 0 €. Laskun eräpäivä ilmenee laskusta.  Kun tilauksesi lähetetään, lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Maksun myöhästyessä Klarna perii muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan. Jos erääntynyttä laskua ei maksumuistutuksesta huolimatta makseta, saatava voidaan siirtää perintätoimistolle perittäväksi, jolloin perintäkuluja voi syntyä.

Luottokelpoisuuden tarkistaminen
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden. Tämä edellyttää joissain tapauksissa luottotietojen tarkistamista.

klarna-tili.png

Joustava erämaksu
Valitse Klarna Joustava erämaksu, jolloin saat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Kaikki ostoksesi voidaan yhdistää samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle. Tämä tarkoittaa että osamaksun yhteydessä avaat tilin yhteistyökumppanillamme Klarnalla. Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla.

Klarnan joustavan erämaksun ehtojen mukaisen luoton lainakorko on 19.90 %. Todellinen vuosikorko riippuu luoton määrästä ja ilmenee laskusta.Lue lisää Klarnan joustavasta erämaksusta tällä.


Seuraamalla linkkiä löydät vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot Klarnan myöntämistä luotoista.

Henkilötietojen käsittely
Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lain mukaisesti pääasiassa henkilön tunnistamiseen, asiakasanalyyseihin ja luottokelpoisuusarviointeihin, markkinointitarkoituksiin sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Henkilötunnustasi käytetään asiakasnumerona Klarnan asiakastietojärjestelmässä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalvelu@kicker.fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.


Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksessa (kuljetusvaurio), on tästä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeen edustajalle. Ilmoita kuljetusvauriosta myös meille ja lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista Kicker.fi asiakaspalveluun: asiaksapalvelu@kicker.fi Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.


Kuluttajan on tehtävä Postille reklamaatio seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation täällä:www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/

Miten tiedän että tilaukseni on vastaanotettu?
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Mistä näen tilaukseni toimituskulut?
Kicke.fi tarjoaa ilmaisen toimituksen kaikille tuotteille, mikäli tilauksen arvo on yli 100 euroa.
Tilauksesi toimituskulut näet aina ”ostokoristasi” valittuasi maksu- ja toimitustavan.

Miten voin seurata toimitustani?
Kun tilaamasi tuote on lähetetty, saat sähköpostiisi seurantakoodin, jolla voit seurata tilaustasi kuljetusliikkeen verkkosivuilta.
Linkki: Postin lähetysten seuranta sivulle. 
Linkki: ÄRRÄ-EXPRESS, noutopaketti R-kioskille, Schenker lähetysten seuranta sivuille.

Kuinka kauan toimitus kestää?
Otamme kaikki verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsittelyyn välittömästi. Pyrimme lähettämään kaikki ennen 14.00 tehdyt tilaukset saman päivänä. Kokonaistoimitusaika toimitustavasta riippuen on noin 2-5 arkipäivää, SXT-tuotteet 4 - 7 päivää.

Mitä tilaukseni mukana tulee?
Tuotepakkauksen ja toimituksen sisältö on ilmoitettu tuotesivuilla laitekohtaisesti.

Miksi tilausta ei toimitettu
Ellei tilaus ole saapunut reilun viikon kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Verkkovirhe tilauksen yhteydessä?
Jos saat virheilmoituksen kesken tilauksen, yritä ensin käynnistää selain uudelleen. Selainistuntoa vaihtamalla ongelma voi myös poistua. Jos haluat selvittää, miten tilauksellesi on käynyt, verkkotunnuksia käyttävät asiakkaat voivat tarkistaa tilauksen Oma tili/tilausseuranta osiossa. Pulmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kicker-nauha-5-Sieppaa.PNG


Tuotteisiin liittyvät kysymykset

Kenelle tasapainiskootteri sopii?
Tasapainoskootteri on tarkoitettu kaiken ikäisille henkilöille. Huomioi kuitenkin laitekohtaiset minimi- ja maksimipainorajoitukset sekä huolehdi, että lapset ajavat tasapainoskootterilla vain aikuisen valvomana. Pidä huolta turvallisuudesta ja käytä suojavälineitä kuten kypärää ja muita suojavarusteita. Kicker.fi tasapainoskootterit löydät täältä!

Kenelle sähköpotkulauta sopii?
Sähköpotkulauta on hauska ja käytännöllinen kulkuväline niin aikuisille kuin nuorille ja lapsillekin. Suositusikä sähköpotkulaudan käytölle on 8+ vuotta. Alle 130 cm ja 45 kiloisten lasten tulisi käyttää sähköpotkulautaa vain aikuisen valvomana ja opastamana. Muista käyttää asianmukaisia suojaimia, kuten kypärää. Siirry sähköpotkulauta ja sähköskootteri kauppaan tästä!

Missä tasapainoskootteria ja sähköpotkulautaa saa käyttää?
Kevyistä sähköajoneuvoista tuli 1.1.2016 lähtien laillisia kulkuvälineitä Suomen tieliikenteessä. Laitteiden käyttö ei edellytä ajokorttia, rekisteröintiä eikä katsastusta.

  • Kevyisiin, enintään 15 km/h kulkeviin laitteisiin sovelletaan jalankulkijan liikennesääntöjä.
  • Isompiin, enintään 25 km/h kulkeviin ja max. 1000 W tehoisiin kevyisiin sähköajoneuvoihin sovelletaan polkupyöräilijän liikennesääntöjä, mutta tasapainottuvia kulkuvälineitä, kuten tasapainoskootteria, saa käyttää myös jalkakäytävillä sillä edellytyksellä, että niillä ajetaan enintään kävelynopeutta.

Kuten polkupyörissä, täytyy isommissa laitteissa olla muun muassa heijastimet ja äänimerkinantolaite. Käyttäjän tulee polkupyöräilijän tavoin käyttää myös kypärää.

Mitkä ovat tasapainoskootterin painorajat?
Tasapainoskootterin minimipainoraja on yleensä vähintään 15 - 20 kg ja maksimipainoraja vähintään 100 kg usein jopa 120 kg. Mallikohtaiset painorajoitukset voit tarkistaa kaupan tuotetiedoista.

Miten voin varmistua, että tilaamassani tuotteessa on turvallinen ja laadukas akku?

Meillä myynnissä olevissa tuotteissa käytetään ainoastaan laadukkaita ja turvallisia alkuperäisiä merkkiakkuja. Kerromme aina tuotetiedoissa akun valmistajan, jotta voit turvallisin mielin hankkia laitteen meiltä.

Varmista aina, että tuotteen teknisissä tiedoissa on mainittu akun valmistaja. Jos valmistajaa ei mainita, on todennäköistä, että tuotteessa on käytetty halpoja tuntemattoman valmistajan akkuja. Tulipalovaaran ja huonojen omaisuuksien vuoksi vältä hankkimasta laitetta, jossa käytetään halpoja nimettömiä akkuja.

Miten pitkälle voi ajaa yhdellä latauksella?
Ajomatkan pituuteen vaikuttavat kyseisen kulkuvälineen akun kapasiteetti, eli Ah määrä (ampeeritunti), kuljettajan paino, ajoalusta ja lämpötila.

Esimerkiksi tasapainoskootteri varustettuna Samsungin 36V, 4.4 Ah litium akulla maksimi ajomatka on noin 12 – 20 km olosuhteista riippuen.

Sähköpotkulautojen kohdalla usein pidempi 20 – 60 km akun Ah–kapasiteetista ja potkulaudan mallista riippuen.
Mallikohtaiset tiedot voit tarkistaa kaupan tuotetiedoista.

Kauanko akun lataaminen kestää?
Latausajan pituuteen vaikuttaa akun Ah-kapasiteetti ja latauslaitteen malli. Tasapainoskoottereiden latausaika on 1 – 3 tuntia. Sähköpotkulautojen kohdalla 2 – 6 tuntia.
Akun täyteen lataaminen on tietenkin huomattavasti nopeampaa, mikäli akku ei ole täysin tyhjä.

Back to Top

Suosituimmat haut

sähköpotkulautasähköskootterisxtakku sxtmoottori6.5sähköpotkuakkukix k4tasapainoskootteri